Tehnologie avansată

… în 133.

Un băiețel de 9 ani stătea față în față cu mine. Era însoțit de bunică. Mi se părea ceva ciudat la el, dar era atât de ciudat încât refuzam să cred că se întâmplă. Puteți crede când aveți în față pe cineva care mângâie un cablu de date și-l duce pe obraz și și-l freacă de față, de parcă ar fi blăniță de pisică sau cățeluș? Copilul era atât de fericit încât nu m-am abținut și am vrut să aflu de la bunică despre istoria acestei iubiri.

  • Fiul meu i-a interzis să se mai joace pe telefon. Și, pentru că nu-l suportă cum țipă de la acest înțărcat, l-a trimis la mine. Eu de ce să-l suport? Nici eu nu-l suport. Dar nici să-l văd cum se perpelește nu pot. Și nici să-i dau telefonul, că am de-a face cu ta-su. Așa că  mi-a trecut prin cap să-i dau cablul ăsta. Văd că îi prinde bine. Când i-o trece de el, îi dau încărcătorul de la telefonul meu. Mai am prin casă niște cabluri, fel de fel. Sper să-i prindă bine. Și poate li s-o face dor părinților de el și-or veni să-l ia. Că numa* de căutat tipuri de cabluri nu stăteam la vârsta mea.

Vreau și eu o astfel de bunică!

… într-un fast-food

Trei adolescenți azi se luptau cu scobitorile. Nu printre dinții personali, ci … între ei. Se jucau ca niște copii micuți cu săbii. Niciunul nu avea telefonul pe masă, cu atât mai puțin să-l consulte. Nici măcar din când în când. Adolescenții discutau, râdeau, lumea era a lor. Nu-i așa că ați fi de acord cu clonarea unor astfel de ființe?

🙂

One response to this post.

  1. Daaa, de doua ori da! ❤️

    Răspunde

Lasă un răspuns

