Emoții

Vorbim și scriem rar despre emoții. Sau le manifestăm atât de violent încât oamenii crescuți de noi nu mai vor să audă de ele, iar cei de lângă noi preferă să pună o oarecare distanță între noi și ei – pentru că încep să vadă cine suntem în criză.

Azi a fost o zi de emoții. Am ajuns într-un loc unde n-am mai fost de 17 ani. Acum 17 ani, acolo, am cunoscut pe cineva, care, între timp, a plecat în SUA. Am avut 2 ore de plimbare printr-un oraș mic, fotografiind locurile respective și trimițând pozele, pe FB, discutând prin mesaje cu acea persoană care, în general, e greu de găsit, având de crescut 3 copii. Sigur că după aceea intrăm din nou în carapace, fiecare cu dificultățile ei, dar ideea este că ne-am permis luxul de a ne bucura și a plânge împreună, chiar de la distanță…

Nu știu cât timp vă faceți pentru a trăi sau retrăi emoții. Dar cred că, dacă am exterioriza mai mult ceea ce trăim, am fi mai liberi și depresia ar sta departe de noi…

One response to this post.

  1. De asta ajută să scrii. Continuă să o faci, fiindcă îți limpezește inima, îți șlefuiește mintea și aduce și un pic de plăcere cuiva care te citește 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

