Rob Parnell de la Easy way to write

De multă vreme primesc informații de la el, de la Academia lui de scris, iar săptămâna aceasta a fost o reducere impresionantă la un curs pe care mi-l doream din tot sufletul. Am vrut să cumpăr cursul, dar nu am fost atentă să introduc și codul voucherului, așa că am cumpărat cursul la prețul lui, normal. Îi scriu și-i explic, întrebându-l dacă pot intra în posesia banilor care sunt în plus, iar omul îmi răspunde: Of course, let me do that for you.

Îmi sosesc înapoi toți banii, nu-și oprise nici măcar costul cursului care între timp ajunsese la mine. Dau să plătesc iar puținteii aceia, care i se cuveneau și – iar uit să introduc acel cod. (nu, nu sunt chiar senilă 🙂 , pur și simplu este vorba despre o obișnuință. La noi trebuie să faci 6 mișcări pentru a cumpăra ceva de pe net, așa că eu tot așteptam pasul doi, pe când la ei dintr-un singur pas ai achiziționat!)

Îi scriu iar omului, iar răspunsul lui de data asta vine așa:

Not a problem. This time I refunded just $180. I think that’s what you wanted! Keep Writing.

Bine că i-a trecut prin cap să-și păstreze banii, pentru că dacă o luam de la capăt cred că o țineam așa vreo 21 de zile, cât se zice că ai nevoie pentru a deprinde un nou obicei – unde obicei este sistemul lor de-a cumpăra cu un click…

Vă întreb – cât v-ar fi luat să intrați în posesia unor bani pe care i-ați depus aiurea? Îi mai vedeați vreodată? Aveți astfel de experiențe și la noi?

Oricum, eu sunt fericită și pentru experiența în sine – că am ieșit cu fața curată din toată povestea, dar și pentru minunatul curs, pentru că începe NaNo camp, acum în aprilie și chiar aveam nevoie de informație proaspătă. Și una de la un *guru* al scrierii chiar era necesară.

5 gânduri despre &8222;Rob Parnell de la Easy way to write&8221;

    • da, și la faptul că a scris zeci de cărți, dar și la afaceri 🙂 . ca să nu mai zic … la noi era ora dimineții, în Australia – îți dai seama ce oră era… 🙂

  1. Foarte, foarte interesanta experienta ta! Si mi se confirma inca o data ca la altii parca exista si mai mult bun sim,t pe langa rapiditatea de a a raspunde unor solicitari. Eu am platit cu cardul la o benzinarie, prin decembrie. Deoarece aparuse o eroare la prima incercare, s-a reluat operatiunea. Abia in ianuarie, pe extrasul de cont am constatat ca banii fusesera retinuti de … 2 ori. Le-am scris, au raspuns cu chiu cu vai si in luna urmatoare mi-au virat banii. A fost ceva bataie de cap! Ce m-a mirat a fost faptul ca banii au fost retrasi din cont desi pos-ul indica clar o eroare! Felicitari pentru curs, pare o investitie buna!

    • știi că m-ai uimit cu chestia asta… eu nu mă uit niciodată pe extrasul de cont, iau de bun tot ce-mi spun… că nu s-au retras banii, că nu au fost reținuți, garantat – o dată am făcut o tranzacție de 5 ori și mi-a zis că nu merge și am plătit cu bani… nu știu dacă nu cumva am plătit de … 6 ori produsul… 🙂
      jalnic…
      da, cursurile sunt excelente și spre deosebire de cele de la noi la care nu ai niciodată reducere, acolo sunt și reduceri cu 90%…
      aici dai 9000 lei, acolo 88…
      e ceva diferență… 🙂

  2. Pingback: Camp NaNoWriMo aprilie 2017 | Despre sufletul meu

Lasă un răspuns

