Tot felul de daruri…

pentru sărbătoriții mei dragi.

Nu pot eu da prea multe în această viață, dar dragoste pot oferi – mai ales prin faptul că mă apropii de oameni și ne bucurăm împreună de viață.

I-am oferit de ziua ei Rahelei ceva despre care ea a scris aici.

Dacă vă doriți ceva ce pot să scot rapid din mânecă, vă rog să-mi spuneți. Nu voi ezita să o fac 🙂 .

6 responses to this post.

  1. mereu generoasa 🙂

    Răspunde

  2. Gesturile astea ne fac mai fericiţi.

    Răspunde

    • Vreau să fac și față de tine un astfel de gest… 🙂 Cu alte cuvinte, vreau să fiu fericită pentru că te ajut pe tine. Cu ce? 🙂

      Răspunde

      • L-ai făcut deja. Faptul că te-ai gândit şi la mine mi-a făcut seară frumosă! Îţi mulţumesc mult pentru gând bun!

Lasă un răspuns

