Camp NaNoWriMo 3 iulie 2017

Acestea au fost cuvintele primite în căsuța de mail după ce am raportat scrierea primelor cuvinte, în cea dintâi zi a concursului.

„The only thing that needs to show up every day is yourself—and your determination to see this through to the end. You can do it.” — Malinda Lo

You did something incredible just now—you started something. Literally every incredible achievement begins in this same way: with a little bit of inspiration, some sweat, and the determination to bring an idea into reality.

And, yes, I know, that’s a little cheesy, but you know what? That doesn’t make it any less true. We’re so thrilled for what you’ve achieved so far. Keep putting the work in… after all, you already know you can do it.

Astăzi, pentru că a fost o zi de muncă intensă, am scris mai puțin. Și, recunosc, nici nu am avut dorința să mă străduiesc pentru că, dacă nu mă pot transfera în lumea aceea, dacă nu mă pot conecta cu ea – lumea romanului meu! – prefer să mai amân. Oricum, am fost precaută, nu am pus prea multe cuvinte, tocmai pentru că mi-am dat seama că iulie e lună de vară, cu tendință spre hahaha și nu spre lucruri profunde.

Mai sunt destule zile până la final.

Lasă un răspuns

