Camp NaNowriMo 4 iulie 2017

Astăzi am fost la Biblioteca Emil Gârleanu pentru o sacoșă de cărți, atât pentru mine cât și pentru familia mea.

Nu mică mi-a fost mirarea când am descoperit o carte a unei autoare care s-a lansat datorită NaNoWriMo. Dacă citiți aici, veți descoperi experiențele celor care au scris, s-au înhămat la acest proces și, în cele din urmă, au dus la capăt ceea ce și-au propus, chiar dacă înainte nu credeau că vor fi în stare să termine…

Sper ca experiențele lor să vă încurajeze și să vă urmați pasiunea, indiferent dacă aceasta este scrisul, pictura, sculptura…

De scris, am reușit să scriu 1000 de cuvinte, ceea ce mi se pare foarte puțin, dar vor veni și zile mai bune. În plus, cam 1100 ar trebui să scriu ca să-mi ating la finalul lunii ținta.

A, poate vă interesează ce scriitoare NaNo a fost publicată la noi. Poate sunt mai multe, dar eu pe aceasta am găsit-o: Jenny Han – Tuturor băieților pe care i-am iubit. Prezentarea spune că e despre o adolescentă…  O să vă spun, părinților, dacă merită citită de o adolescentă sau dacă fetele voastre ar trebui să aștepte majoratul 🙂 .

Deocamdată, încercați să citiți mărturia ei despre influența NaNo.

 

Lasă un răspuns

