Social Media for Parents 2017

Evensys a organizat și în acest an Social Media for Parents.

Social Media for Parents este o conferinta locala dedicata parintilor activi in mediul online, care vizeaza tendintele lansate de mamele care scriu pe bloguri. Conferinta va oferi parintilor activi din online ocazia de a invata si descoperi noi oportunitati de a-si creste prezenta pe retelele sociale precum si posibilitatea de networking si interactiune cu alte persoane cu aceeasi viziune.

Urania Cremene a vorbit prima. Mi-au rămas în minte două idei – le voi reda pe cele care nu mi-au produs controverse pentru că vreau să fiu pozitivă: 1. a fi autentic înseamnă să clădești pe tine, cel adevărat, mecanism care va duce la stimă de sine și imagine de sine sănătoase; 2. recompensa pentru copil trebuie să vină mai târziu, pentru ca acesta să nu ajungă să facă un lucru pentru cadoul imediat, ci pentru disciplina de sine; 3. dacă nu ne-ar vedea lumea – pe FB sau Instagram – la câte dintre activități am renunța?

Doctorul Sorin Cadar a fost și în acest an plin de umor. Probabil cele care se pricep mai mult la termenii folosiți de el vor reda și informațiile deosebit de utile prezentate pentru îngrijirea copilului mic, eu voi scrie o singură frază a sa: *Un copil (om) care strănută trebuie tratat imediat cu pastile (ca să se dezvolte industria farmaceutică) pentru că altfel în 24 de ore se face bine singur!*

Domnica Petrovai (Clinica Mind Education Health și Școala pentru cuplu) a fost impresionantă nu numai pentru deosebita împletitură de la spate a părului – da, da, toate am admirat-o! – ci și pentru subiectul abordat: ce înseamnă o relație sănătoasă de iubire? Cele trei elemente ale relației:

  • timpul de reconectare
  • surprizele
  • rutina plăcută a unității

Adrian Asoltanie, de la Self Trust Academy, a fost cel mai interesant dintre participanți și ca stil de prezentare și ca subiect: cum să ții de bani! Serios, toată lumea te învață cum să faci bani – evident, nu reușești și rămâi și fără cei pe care îi aveai pentru că îi investești prost, având încredere în cei din jur! De data aceasta am auzit clopoțelul care striga: până să faci alți bani, de ce nu ții de ai tăi? Studiați în cuplu sau cu cei mici materialele și vă veți convinge că am dreptate.

M-am bucurat să revăd chipuri cunoscute. Cred că cea mai dificilă parte, pentru mine, este că nu reușesc să ajung să cunosc persoanele care sunt în sală. Poate data viitoare o voi face.

7 gânduri despre &8222;Social Media for Parents 2017&8221;

  1. Uite ca acum vad ce tema jucausa ai pus la blog :).
    Daca tu zici ca nu cunosti oamenii din sala eu ce sa mai zic?
    ma bucur ca ne am revazut si cu ocazia asta.

    • tema am pus-o dintr-o greșeală, căutam o temă pentru blogul fiului meu și nu știu ce setări am făcut că mi s-a lipit de al meu 🙂 .
      cum scriu povești pentru copii, m-am gândit că ar merita să-l las așa, mai copilăros.
      sigur, vor fugi mâncând pământul oamenii serioși… dar eu nu țin neapărat să stea cu mine cei care nu au umor.
      dar să știi că eu chiar nu reușesc să cunosc pe nimeni nou la astfel de întâlniri pentru că noi ne așezăm toate cele cunoscute, pentru că dacă nu stai cu toate, în pauză te duci la cele cunoscute și nesalutate încă și tot așa…. în plus, am încercat să vorbesc… și m-am lovit de o mare problemă – sunt persoane de la instituții, nu bloggerițe…
      așa că nu-mi mai vine să le abordez.
      deși mi-ar plăcea așa de mult…

    • eu te-am întrezărit azi dimineață, într-o poză pentru care am dat o inimioară, de dragul tău. dar pe acolo, nu te-am observat… și nici măcar nu era aer condiționat din belșug să zici că-mi răvășea ochii…. a fost o ediție cu … ghinion… 🙂

  2. Mi-ar fi placut si mie sa ajung. Din pacate, Iasul e mai departe, serviciul e serviciu… si n-a fost sa fie. Din fericire, tu si altii ca tine ati reusit sa ma tineti conectata. Multumesc!

  3. a, eu nu am redat ce a fost pt că cea mai mare parte mi se pare că circulă deja pe net – a fost informație pe care o știe toată lumea, iar ce era interesant nu am putut ține minte și nu am avut nici datele scrise pe niște flyere…. poate la anu*.
    oricum, evenimentul merită o zi de concediu, măcar pentru bucuria de a le vedea pe fete și a te uita în ochii lor. 🙂

Lasă un răspuns

