Social Media Summit Biz

Evenimentele care să te pasioneze sunt sarea și piperul vieții, așa că pe 27 februarie am avut parte de condimentele preferate – oameni creativi care, pe oriunde apar, fac lucrurile să meargă bine.

La Summitul organizat de revista Biz, invitat de onoare a fost David Saranga, Ambasadorul Israelului în România. De regulă, oamenii se ascund după deget, dar dacă procedează astfel nu prea sunt relevanți pentru societate, așa că DS a considerat că mai bine spune o poveste adevărată decât una de adormit copiii, care până a doua zi nu mai țin minte nimic din ea. Și despre ce ar putea spune un Ambasador ca să le fie de folos și unor persoane care comunică prin social media? Desigur, despre modul în care țara lui a devenit relevantă pentru cei din jur, folosind uneltele SM.

Cum a decurs povestea? Simplu, pentru că Israelul era privit prin două lentile: cea religioasă și militară, cei care nu erau caracterizați de extremism de acest fel în acea țară au gândit o campanie prin care să se scoată în evidență și alte trăsături ale israelienilor: că-s cool, liberali și că se distrează. Această față ar fi cu totul și cu totul diferită de cea de până acum, nu? În vreme ce până acum Israelul era indiferent celor care călătoreau, în 10 ani, datorită campaniilor SM, a devenit o destinație turistică râvnită. (Să nu uităm că și noi avem o reclamă insistentă la tv – cu privire la cele două orașe interesante din țara luată în discuție, așa că suntem martori că se întâmplă această străduință!)

Folosind Tweeter și Instagram, după ce au arătat fețele umane ale Israelului sau l-au colorat cu silueta unui manechin celebru într-o revistă cunoscută, cu perseverență, și-au atins scopul. Da, au fost necesari ani buni, dar s-a ajuns în punctul în care lumea și-a schimbat părerea: modul în care este perceput Israelul nu mai este reducționist.

Originalitatea constă în faptul că au creat chiar un canal prin care să vorbească și celor care, chiar dacă nu le place conținutul, pot să fie siguri că datele sunt credibile.

Cine lucrează în SM pentru Ambasada Israelului din România? O normă și un sfert. Adică un om angajat și David Saronga, cel care afectează 5% din timpul său pentru canalele media.

Cei care sunt interesați să vadă ce publică Ambasadorul, pot accesa @davidsaronga sau @israelinromania.

#socialmediasummit2019

#biz

 

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s