O leapșă – 5 bloguri preferate

Precizare: Anul trecut am promis că nu voi mai face ierarhizări, pentru că mi-e foarte greu să las ceva neevidențiat… NU am nicio obligație față de nimeni, așa că dacă citesc un blog o fac de plăcere, iar dacă nu mai citesc un blog e pentru că nu am timp, nu pentru că aș fi dezamăgită de ceva. Mie îmi plac enorm oamenii de dincolo de bloguri, oamenii cu care am legat o relație – oameni cu care port o legătură prin sms sau pe mail!

Am primit un fel de leapșă de la o prietenă mai nouă și tocmai pentru că e o prietenă nouă pe care o respect nu aș putea să nu răspund la întrebarea ei.

Dar țin să mai fac o precizare… Toate blogurile pe care am călătorit și am lăsat un mesaj îmi sunt pe plac. Eu am citit mult mai multe decât își poate imagina cineva, dar nu am comentat decât dacă mi s-a părut că persoana respectivă are ceva din mine sau pentru mine. Așa că faptul că a trebuit să aleg 5 m-a determinat să aleg dintre multele și am lăsat pe dinafară o sumedenie… nu că doar acestea sunt alesele.

Mie nu prea-mi place să mă pierd în amănunte, însă vreau să intrăm în atmosferă 🙂 – între fete așa se spune, dar oricum bărbații consideră că tot pierdere de timp e și aceasta… 🙂

1. Hapi este persoana care mânuiește cuvintele într-un mod care mă impresionează, mai mult decât orice am citit până acum. Să spun sincer, niciun scriitor sau poet, antic sau contemporan, nu are savoarea ei, așa că e preferata mea.

2. Cristina este prietena mea de mess, de mail, de telefon, de blog și de ieșit în oraș, are umor și este plină de viață, de creativitate; este un model pentru mine.

3. Cu Adrian împart aceeași pasiune: muntele. Și mai semănăm foarte mult și la gândurile spre Înalt. Așa că nu putea lipsi de aici.

4. Cristina Veverițelor danseaza în același ritm după care mă topesc eu: vertiginosul ritm al umorului.

5. Omul bun îmi dă mereu ilustrații pentru când vreau să fiu înțeleaptă.

Le mulțumesc acestor 5, dar și celorlați, care-au rămas nescriși… (S-ar putea să fac o listă cu ceea ce-mi place la fiecare dintre cei pe care nu i-am amintit, pentru că într-adevăr îmi sunt dragi… 🙂

Acum… somnic bunic, așa cum îmi place mie să zic… :-

Uitase fata:

Cerințele ar fi ca după ce scriu toate astea să merg la fiecare pe blog să-l anunț de premiu, iar fiecare dintre cei amintiți să preia leapșa. După ce că am fost atât de supusă încât am răspuns la leapșă, nu pot fi chiar până acolo de supusă încât să respect totul.

Așa că, dacă cei numiți se descoperă aici, bine, dacă nu… nicio problemă.

Cine trece pe aici și vrea să preia leapșa, chiar dacă nu a fost nominalizat, este invitatul meu și poate chiar să vină apoi în vizită și să pună un link spre blogul său, pentru că sunt și eu curioasă cine pe cine admiră… (În cazul celei care m-a nominalizat a fost chiar instructiv, pentru că mi-a dat de gândit cu cele 4 între care m-a așezat, așa că voi trece și pe la ele. Deci chiar m-aș bucura să mai aflu despre bloguri pe care nu le știu!)

Spor-t! 🙂

6 gânduri despre &8222;O leapșă – 5 bloguri preferate&8221;

  1. Sarumana. Multumesc. Adevarul e ca ma bucura foarte mult cand primesc un feedback pozitiv si cineva imi spune ca s-a amuzat sau i-a placut ceva anume pe blog 🙂
    Eu nu fac lepse dar pentru ca mi-ai facut o bucurie cu aceasta nominalizare , iti recomand ceva….ceva ce s-ar putea sa-ti placa
    Mihaela Anghel , e ….naturala si gasesti articole din foarte multe categorii.
    http://www.mihaelaanghel.com/
    Genoveva- o balerina pe care am descoperit-o recent. Scrie foarte frumos
    http://genovevadans.wordpress.com/
    Claudia – o tanara plina de viata, amuzanta si uneori trista…….dar optimista. Traieste in Americi si povesteste despre orice 🙂 nu are o tema anume
    http://stuffaboutlife.wordpress.com/
    Simona Catrina este ….un fenomen, La modul cel mai pozitiv.
    http://simona.revistatango.ro/

    Ordinea a fost absolut aleatorie.
    Multumesc inca odata si-ti doresc o noapte placuta, instelata, calduta daca se poate 🙂

  2. Asta e articolul care dispare, ruda cu indianul care dispare? Il vazusem ieri la un moment dat, dupa care, cand m-am intors la el sa las o vorba, nu am mai avut unde.

    Imi face placere ce spui despre veveritarul meu (veveritar intr-un anumit procent …). Cui nu i-ar face?! Multumesc 🙂 Asta ma indatoreaza cumva in plus sa alerg in continuare veveritele, sa am ce povesti 😉 Sa le alerg cu ochii.

    Am intrat si pe blogurile celelalte din lista si mi-a placut. Desi pe unul scria despre o bufnituca ramasa fara aripa 😦

    Si da, subscriu si ideii ca e greu (dar mai ales inutil si fara acoperire in realitatea simtita) sa faci ierarhii cu blogurile din blogroll. Dar o sa duc leapsa mai departe, cautand o metoda s-o dau la intors.

  3. Pingback: RETETE CULINARE DE HRANA SANATOASA - PAINE DE CASA 2 - » ARTE @ Zinnaida

  4. Pingback: 5 din 50 (I) « Ochiul care rade

  5. Pingback: Ce ma enerveaza si ce mai imi place! « Blogul Buceginatura2000

Lasă un comentariu