O vară cu ale mele…

Oare cine are, are

Trei bilete la păstrare

Pentru lunile de vară

Când, zburând spre altă țară,

Se va reuni cu-ai săi,

Nu sunând din zurgălăi,

Ci vorbind pe oltenește

Unde-s trei, puterea crește! 🙂

….

Cine zice că mă-ntorc…

nu greșește! 🙂 Deși, nu se știe niciodată ce ne rezervă viitorul. Dar America nu e tocmai visul inimii mele. În cu totul altă direcție ar fi țara mea preferată… Dar să nu facem mofturi! 🙂

 

9 gânduri despre &8222;O vară cu ale mele…&8221;

    • da, de fiecare data scapam pe motiv ca trebuie vizitata si mama – eu ma duceam in Spania si ai mei in SUA. acum nu se mai poate. trebuie sa mergem cu totii pentru ca mama e in SUA. nu mai am nicio scuza sa ma sustrag… 🙂 ce chin pe mine! 🙂
      si da, voi veni. e prea frumos ce fac eu aici, ca sa las totul in urma.

Lasă un răspuns

