Liposonix, un alt as în mâneca Centrelor de Slăbit și Înfrumusețare Silhouette

Pe Facebook, fac parte dintr-un grup numit Bloggerite mame. Am fost introdusă de o persoană care ține la mine, altfel se pare că nu aș avea ce căuta acolo, dintr-un punct de vedere – nu scriu despre bebeluși, ci despre adolescenți (ca fiul meu sau 🙂 ca cei de vârsta mea). Când Ana Nicolescu m-a întrebat dacă pot participa la o întâlnire, m-am străduit să fiu liberă în seara aceea. Eram curioasă să le revăd pe unele dintre cele care pe care le știu deja și să le cunosc pe cele pe care le știu doar din scris. (Uneori, mi se pare că se formează așa, o idee de elită, în toate categoriile sociale sau profesionale, inclusiv în aceasta!)

Invitația a fost la salonul Silhouette, pentru a se lansa un aparat revoluționar, care elimină într-o singură ședință  grăsimea ce-ți dă două numere în plus. Cu alte cuvinte, Liposonix, te dă cu două numere înapoi. Cred că e singura dată când femeile s-ar bucura să dea înapoi! 🙂

Când am căutat adresa, pe net, primul link m-a băgat în ceața obișnuită afirmațiilor cu privire la ceea ce este, sau nu!, un brand – de treabă sau nu. O persoană lăuda firma, o alta o înfiera. Bine că nu aveam de ales ceva pe viață și pe moarte de rezolvat cu firma, altfel eram speriată. Așa, pur și simplu, mi-am zis… *polițaiul bun și polițaiul rău*. De unde era să știu că mă va urmări aceasta sintagmă și la locul lansării? 🙂

Am ajuns prima, am fost considerată clientă – nu eram! (Mulțumiri Cristinei Toma pentru atmosfera pe care a creat-o în jurul meu până au apărut și celelalte!)

Am fost pusă … în așteptare, în fața unui ceai și a unei băuturi super pe bază de păpădie (păcat că nu ni s-a spus nimic despre ea – pe cât era de bună, pe atât cred că era de detoxifiantă și ar fi fost interesant să ni se povestească mai mult!). Șansa primului venit se numește scaun (mobilier, da?) și am fost una dintre cele 3 fericite care-au asista la discuții de pe scaun – celelalte au luat loc… în picioare.

Ce-am auzit mi-a plăcut. Lili Țicu, managerul Silhouette, Centre de Slabit si Infrumusetare, a vorbit și despre sistemul specific saloanelor sale, de a slăbi 7 kg în 2 săptămâni (slogan cu care s-au lansat), dar și despre noua tehnologie. Eu, dacă aș avea bani și, desigur, 2 cm de grăsime, pentru că altfel ești respins 🙂 ), l-aș încerca. Nu de alta, dar sunt dintre cele care vor soluții radicale, la probleme radicale – iar kg în plus pentru experiența mea de viață ar fi o problemă radicală.

Cam ce face dumnealui, aparatul minune, care are computer ce se setează singur (clientul nu are a se teme că doctorul ce-l lucrează îi poate trage clapa):

– elimină grăsimea fără a fi nevoie de bisturiu, într-o singură ședință (unde ședință înseamnă împărțirea în pătrățele a zonei pe care o dorești îndepărtată și trecerea peste fiecare pătrățel cu dispozitivul, de 3 ori. Da, e doar o intrare la centru, dar dacă zona are 20 de pătrățele, asta înseamnă 20×3 mângâieri ale dispozitivului)

– are rolul de a distruge definitiv celulele grase

– nu folosește alte produse adiacente

– stimulează și producerea de colagen nou (țesutul de la suprafață capătă cu 30% mai multă fermitate datorită ultrasunetelor)

– dă rezultate în zonele în care țesutul adipos (îmi place să mai fie numit și altcineva *încăpățânat*, nu numai eu!) nu cedează altor metode de slăbit și remodelare corporală

Liposonix*Polițaiul bun și cel rău* dintre ai casei au fost doamna doctor Georgiana Bălan și doamna manager Țicu – prima spunând că durerea nu se simte, cea de-a doua că se simte și încă puternic. Eu, ca persoană cu operații la activ, am de zis doar atât: depinde de pragul de durere al fiecăreia (ceea ce pentru una este îngrozitor pentru alta poate fi neutru, iar ceea ce pentru cineva este puf de păpădie pentru alta poate fi apăsare de buldozer), dar și de determinarea pe care o ai – dacă în cele câteva zeci de presări stă refacerea corpului tău… ce mai contează restul? (Lucrul acesta îl știe și baba, care rabdă, dar și copilul grav bolnav care continuă să se joace, în ciuda faptului că mama plânge într-un colț al casei, de mila lui, iar tata este nervos pentru că se teme pentru viitorul odraslei sale.)

Alături de noi, de-a lungul prezentării a fost și Raluca Moianu, care ne-a povestit pentru început despre relația cu fiica sa (și despre relația acesteia cu baletul – e bine să ai copil care știe ce vrea de la viață, chiar de la începutul ei :-), după cum și al meu știe de la 3 ani că se va face doctor veterinar!) și apoi despre încântarea pe care o are orice femeie când aude că ar putea scăpa de *bagajul* ne-necesar pe care-l poartă de-a lungul anilor, chiar dacă nu se duce la piață! 🙂

Cu noi, prin cadouri drăgălașe, au fost Vavian Pharma (http://www.vavianpharma.ro/) si Top Line (http://www.toplineshop.ro/). Am primit un ceas frumos, de birou, pe care l-am și dus la radio și l-am așezat pe birou-mi celebru. Am primit și un voucher Vavian, pe care îl voi folosi poate chiar de ziua mea, pentru că este valabil cam până atunci. Cât despre tricoul alb cu inscripția Wellwomen …  va fi prietenul meu în cele aproape 3 luni pe care le voi petrece la vară în SUA, promit! 🙂

A fost interesat să particip la o asemenea întâlnire, inclusiv pentru că am dat nas în nas cu un bebe care mânca pofticios dintr-un ciorchine de strugure – și mama lui nu sărea să i-l ia din mână, speriată că i s-ar întâmpla cine știe ce dacă înghite și niște sâmburi! 🙂

Dar mai ales a fost interesant pentru că, după cum spuneam, e edificator să priveștI bloggeritele mame, pentru a înțelege cine sunt și cât sunt de credibile. Și sunt simpatice, vă spun eu! 🙂

….

A mai scris despre asta, până la această oră Cristina, al cărei articol este mai detaliat, având și filmulețe efectuate în cadrul întâlnirii. Răspund la orice întrebări, dacă știu. Dacă nu, vă direcționez spre Silhoutte. Sau puteți încerca și la Cristina, amintită anterior, care are experiență în aparatura de gen 🙂 .

35 de gânduri despre &8222;Liposonix, un alt as în mâneca Centrelor de Slăbit și Înfrumusețare Silhouette&8221;

    • păi, ținând cont că un pătrățel costă 75 Euro și cineva ar putea avea nevoie de 18 pătrățele – cel puțin, fiecare fiind poate necesar să fie vizitat de 3 ori…
      dar, după cum spunea doamna organizatoare, se poate ține cont de bugetul fiecăruia, se poate face totul prin rate, se poate… orice. important este ca omul să spună de ce are nevoie și cei de acolo ar fi dornici să colaboreze. mie mi s-au părut foarte deschiși la relaționare.
      cei 1400 de euro ai tăi (era să zic mei) pot fi investiți în așa ceva, pentru că se poate negocia și în acest caz. 🙂

  1. mi-a parut rau ca nu am putut ajunge si eu acolo mai ales ca eu am cativa cm tocmai buni de dat jos si macar mi-as fi facut o parere face to face 😀
    se pare ca te-ai simtit bine ceea ce conteaza,nu?
    poate ne vedem data viitoare 😉

  2. Ahhh, ce ma visez și eu să dau jos niște cenimetri de strat adipos, iar ce povestești tu aici pare tare frumos pentru talia și coapsele mele.
    Tehnica e folosită numai în București? Parcă este un centru Silhouette și în Iași…

  3. Ma bucur ca te-ai simtit bine si ca ai stat jos. Fericito! In rest, cine are bani si timp poate incerca. Pe mine nu ma poate convinge niciun procedeu, medicament, aliment si orice ar mai putea fi, MINUNE. Dieta si miscare, asta este cea mai buna reteta pentru slabit. Numai ca. . . suntem comode.

    • da, chiar poate încerca și se poate bucura, dacă tot e atât de comod și nu slăbește… pe gratis! 🙂
      îmi place de tine că ții la mine și ai sesizat poziția mea reconfortantă 🙂

  4. Se spune ca cei mai periculosi centimetri sunt cei din jurul burtii, talie….si cum in acea zona nu am cm in plus …inca nu as apela la „apasarile de buldozer”.
    Dar…pentru cei care au ceva depozite ..de ce nu! Frumusetea este costisitoare si se mentine tot cu bani grei!

    • fericito – pentru prima parte.
      cât despre partea a doua… îți dai seama că multe ar putea să dea mărturie despre asta! multe, totuși puține (cel puțin din România 🙂 ) .

  5. Uneori am senzatia ca unii dintre noi dispun de mai mult de 24 de ore pe zi si au timp pentru orice doresc. Ma bucur ca iti iei timp sa faci atat de multe lucruri interesante, dar mai ales pentru ca ne dai si noua din timpul tau, impartasindu-ne ce ai aflat. Daca voi avea nevoie, stiu la cine sa apelez. 🙂

  6. Ei, oricum timpul e la fel pentru toti. Dar, ca un exercitiu mai serios, am incercat sa pun in loc de „n-am timp pentru asta” – „nu este important acum sa fac asta”. Asa ca fiecare alege ce e mai important pentru el la momentul respectiv. O sa fie interesant sa vad cum se aplica asta atunci cand o sa cresc si eu mai mare, si copiii de care zici. (tu esti profet, de pui la plural? 🙂 ca eu inca ma gandesc la numar… )

    • un fel de profet 🙂
      despre mine ziceam că n-o să am niciunul…
      și am.
      și mă gândesc să adopt doi gemeni 🙂
      deci ce profet, vai de mine!
      fals, fals, fals! 🙂

  7. Ce gand frumos si curajos! O sa prinda si mai multa viata „garsoniera”. Si daca vor fi de varste foarte mici, vor folosi toata „recuzita” de pe birou. Iar fotoliile – fix pe post de patut. Unite, si unul la un cap, altul la un cap. Gata, imi depun CV-ul pt postul de dadaca. 😀

  8. E tentant aparatul-minune și poate că implică mai puține riscuri decât liposucția, ori alte intervenții mai invazive. S-ar putea să merite și cheltuiala, pentru personele mai tinere, care au nevoie de o anumită imagine.

  9. Nu stiu nimic despre metoda de care vorbesti dar sunt fericita ca nu am nevoie de ea. Am slabit de curand 2 kg din cauza unei gripe urate si prelungite care m-a facut sa tin post vreo 5 zile. N-am pus la loc adipocitele pentru ca intre timp m-am inscris la o sala de fittnes si incerc sa fiu consecventa cu exercitiile fizice dar si cu alte instructiuni necesare unei greutati normale. Ma bucur ca nici tu nu ai nevoie de metode costisitoare de slabit si ca stii ce ai de facut in caz de nevoie. In concluzie, eu sunt convinsa ca minunea nu tine decat 3 zile si ca daca nu schimbi stilul de viata, esti clientul lui Liposonix asta pe viata. No, acuma zi-mi tu mie cine are de castigat din afacerea asta?

  10. bani să fie că soluții…destule.
    Eu încă mai alerg în jurul complexului unde sălășluies, sperând că voi mai arăta ca la opșpce anișori. Cred, cu tărie, că nicio coluție nu este mai eficientă, mai ieftină și mai sănătoasă decât mișcrea regulată (o fi invidia ăleia care nu are bani de astfel de intervenții? 😀 )

    • e soluția ideală pentru cele care au silueta ta.
      cele care au adăugat mult, mult, pot folosi și soluția ta și, în funcție de bani, restul ofertelor de pe piață.
      și când tot alergi tu… nu se iau câinii după tine? dacă aș face asta aici, în *țara* mea, m-ar chilări 🙂 huidumele
      patrupede.

  11. Nici eu nu stiu nimic de metodele astea de slabit, merg pe alternativa sport+calcularea caloriilor cand trebuie sa dau cateva kg jos. Dar daca spui ca ti-a placut, sper din suflet sa mai ai ocazia sa ajungi pe la ei.

    • 🙂
      cică nu se mai pun la loc… de fapt, lucrul pe care ar trebui să-l înțelegem este că e vorba despre remodelarea corpului, nu despre slăbire în kg… (lucru pe care, desigur, nu îl putem accepta prea ușor pentru că nu se poate înțelege … 🙂 )
      și oricum eu cred că o persoană care a scăpat deodată de 2 numere nu se mai apucă să mai facă excese, măcar pentru faptul că îi place cum îi stă, dacă nu de frica unor noi dureri (dacă a fost sensibilă la presarea respectivă 🙂 )…

  12. Sincer nu ma pricep prea bine,chiar deloc :), la tratamente cosmetice sau cure de slabit; doar ce stiu din experienta cunostintelor mele.
    Si cum eu sunt destul de conservatoare nu cred ca as recomanda metoda asta.Cred cu tarie ca ceea ce mancam plus sportul sunt suficiente pentru a slabi si nu numai pentru a slabi ci si pentru o viata sanatoasa.
    E drept ca nici nu s-a pus la mine vreodata problema sa slabesc asa ca sunt cam depasita de subiect :)……
    Dar fetelor, haideti sa gandim putin, putem slabi sanatos si efiecient si fara a cheltui sume enorme de bani.TREBUIE DOAR SA VREM.Si niciodata nu va avea efect o cura de slabit si nu vor fi rezultate daca nu suntem constante in ceea ce facem; si nu pe termen scurt si pe termen lung…

Lasă un comentariu