Igiena pentru cei mici si mari: toaleta de seara

Realizam niste povesti pentru datoria mea zilnica 🙂 si am gasit intr-o carte cumparata de la anticariat niste versuri. Cartea se numeste Din gradina copilariei si este o culegere de poezii a editurii Recif. La poezia Ingrijeste-te si vei arata sanatos, a dr. Elena Adascalitei am fost foarte entuziasmata.

Ordonat, copilul lasa,

Si la scoala si acasa,

Geamul larg deschis in fata.

Si atunci, de dimineata,

Intra solii sanatatii:

Doi tovari buni de viata,

Limpezi ca izvoarele –

Aerul si soarele……………………………..

Sa nu uit, mai ales ca este sezonul gripei, o strofa esentiala:

Printre straini si cunoscuti,

Fii un exemplu al masurii.

Si cand tusesti si cand stranuti,

Sa pui batista-n fata gurii.

Atunci pericol nu exista:

Stranutul intra in batista!

…………………………………………………..

Acum nu ma pot abtine sa nu remarc ce bine cunosc lectia toaletei de seara animalutele

http://youtu.be/T0BWqGxb9R4

(Multumesc, draga mea sefa de Talente de Nazdravani pentru pont!)

Si iata ca nu doar frumusetea asta mica stia cum sa faca toaleta, ci si alt specimen din curtea omului. Mare e distractia in lumea celor mici si a animalutelor…

Ratoiul, care e ratoi!,

In balta lui se balaceste.

Dar tu, copile, om ca noi,

Te spala bine… omeneste.

Cu mult clabuc si apa rece,

Sa-ti dea chiuveta nota zece!

 

2 gânduri despre &8222;Igiena pentru cei mici si mari: toaleta de seara&8221;

  1. Mi-aminteste de o poezioara din abecedar ,care era cam asa :”dimineata cand ma scol/ cu sapun ma spal si cu apa rece/ peste fata toata,mult clabuc imi trece.” De atunci o tin minte :D,ba pana si poza.

  2. „Cu sapun ma spal
    si cu apa rece,
    peste fata toata
    mult clabuc imi trece.
    Si ce daca somnul
    nu vrea ca sa plece,
    eu daca ma spal
    sunt vioi CAT ZECE!”

    Ei, din copilaria-mi, despre toaleta de… dimineata 🙂

Lasă un răspuns

