Cuvinte fer(m)ecate

Ieri am avut a treia întâlnire cu cei care sunt interesați să scrie – da, lucrăm și asupra gramaticii (cratima, virgula, genitivul, acordul subiectului cu predicatul), dar mai ales asupra pasiunii de a scrie povești. Deocamdată. Poate cineva își va alege să scrie romane, la un moment dat, dar acum scriem povești.

Pentru că cei mici (8-12) sunt foarte entuziasmați (o, da, scrisul înseamnă ne jucăm înainte și după ce jucăriile ne dau idei de scris, scriem!), m-am gândit că ar fi bine să știe despre aceasta și prietenii mei de pe blog. Pentru că, la un moment dat, am vorbit cu vreo 10 dintre voi și ați zis că sunteți interesați de așa ceva și n-ar fi frumos din partea mea să vă lipsesc de această posibilitate.

De regulă, întâlnirile se țin chiar la km 0 al capitalei. La capătul tramvaiului 21, la Sf. Gheorghe, este o ceainărie plăcută, colorată. O altă descriere ar fi aceasta SanThe Fitoceainarie Strada Lipscani, nr. 104 (nu e în centrul vechi, ci la intersecție cu Calea Moșilor).

Eu sunt acolo duminica de la ora 10 la 12.30, dar dacă vreți mai multe detalii, haideți să discutăm pe despresufletulmeu@yahoo.com.

 

Lasă un răspuns

